نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

بی‌غم: اصولی در فوتبال به دنبال منفعت شخصی‌اش است | تغییر اساسنامه فدراسیون قطعا عمدی بوده است

  • کد خبر: ۱۶۵۴۷۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
بی‌غم: اصولی در فوتبال به دنبال منفعت شخصی‌اش است | تغییر اساسنامه فدراسیون قطعا عمدی بوده است
پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی گفت: کسانی که در زمین‌های ورزشی فعالیتی نداشته‌اند، دلشان برای ورزش نمی‌سوزد و به دنبال منافع شخصی خود هستند. احسان اصولی نیز همین شکل را دارد. او قبلا ورزشی نبوده است، هر چقدر هم که آدم کار درستی باشد، اما منافع شخصی‌اش به منافع ورزش استان برتری داشته است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حمید بی‌غم در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی در ۴ سال گذشته عنوان کرد: هیات فوتبال استان با ریاست احسان اصولی در ۴ سال گذشته عملکرد ضعیفی داشته است. وقتی استانی مانند خراسان رضوی نماینده‌ای در مسابقات کشوری ندارد خودش نشان از عملکرد ضعیف هیات فوتبال خراسان رضوی دارد.

وی ادامه داد: یک تیم لیگ یکی در فوتسال داشتیم که در مسابقات شرکت نکرده است. این تیم از ابتدا برای جوانان بومی استان بنا شده بود که به دلیل عدم حمایت هیات فوتبال نابود شد و به لیگ استان سقوط کرد. ۲ سهمیه دیگر خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال نیز وضعیت خوبی ندارند، در حالیکه تمام تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، فرش‌آرا هنوز هیچ اقدامی نکرده است.

منافع شخصی احسان اصولی بر منافع ورزش استان برتری داشته است

پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی با اشاره به وعده احسان اصولی منبی بر رقم زدن روز‌های خوب برای فوتبال استان تصریح کرد: هر انسانی هر چقدر هم آدم خوبی باشد، وقتی وارد خانه و خانواده شما می‌شود، خانواده شما بابت حضور او احساس راحتی نخواهد داشت. وقتی یک شخصیت غیرورزشی سکان هیات را به دست می‌گیرد همین حالت را خواهد داشت. کسانی که در زمین‌های ورزشی فعالیتی نداشته‌اند، دلشان برای ورزش نمی‌سوزد و به دنبال منافع شخصی خود هستند. احسان اصولی نیز همین شکل را دارد. او قبلا ورزشی نبوده است، هر چقدر هم که آدم کار درستی باشد، اما منافع شخصی‌اش به منافع ورزش استان برتری داشته است.

بی‌غم در پاسخ به این سوال که آیا احسان اصولی می‌تواند روز‌های خوبی برای فوتبال استان رقم بزند یا خیر، بیان کرد: عملکرد آقای اصولی در ۴ سال گذشته مشخص شده است. در حال حاضر زمان آن رسیده که ما ورزشی‌ها به یکدیگر کمک کنیم. برای فوتبال استان کسی را می‌خواهیم که دنبال قدرت نباشد، بلکه به دنبال خدمت باشد.

احسان اصولی اگر به فکر کمک به فوتبال خراسان است، چرا از طریق فدراسیون کمک نمی‌کند؟

وی در خصوص فعالیت همزمان احسان اصولی در فدراسیون فوتبال در تهران و در هیات فوتبال استان در مشهد، گفت: این اتفاق در فعالیت‌های احسان اصولی قطعا خلل ایجاد کرده است. یک نفر به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان رضوی انتخاب شود، آیا این فرد می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد یا کسی که چند پست دارد؟ احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی است و همزمان در هیات رئیسه فدراسیون کرسی دارد، سخنگوی فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز است. بهتر است که اصولی در فدراسیون به ورزش خراسان رضوی کمک کند. اگر می‌خواهد به فوتبال خراسان کمک کند، چرا همین کمک را در فدراسیون انجام نمی‌دهد؟

پیشکسوت فوتسال خراسان رضوی اضافه کرد: وقتی یک نفر از خراسان رضوی بالا می‌رود و پست می‌گیرد، باید کمک‌حال خراسان باشد و برنامه‌هایش را برای خراسان رضوی در فدراسیون پیاده کند. یک سهمیه از فدراسیون برای خراسان بگیرد و یا چهار داور از مشهد بالا ببرد. آقای اصولی چرا می‌خواهد مجددا دوباره به هیات فوتبال استان بازگردد؟

احسان اصولی از پله‌های ترقی بالا رفته، چرا مجددا می‌خواهد به عقب بازگردد؟

بی‌غم گفت: ورزشی‌های خراسان کمک کرده و یک نفر به نام احسان اصولی در فدراسیون فوتبال سمت گرفته است. ایشان باید در همان پله‌های بالا بایستد، چرا باز می‌خواهد از پله پایین بیاید؟ تعجب می‌کنم که وقتی یک نفر پست گرفته و بالا رفته، می‌خواهد به خاطر منافعش مجددا به پایین پله‌های ترقی بازگردد. احسان اصولی اگر فوتبال خراسان را دوست دارد، در فدراسیون به فوتبال خراسان کمک کند و اجازه دهد یک نفر از جنس ورزش، وارد هیات فوتبال استان شود تا تمام وقتش را برای فوتبال استان بگذارد، اگر این اتفاق را انجام دهد، خودش بیشتر ماندگار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری کلاس مربیگری سطح A آسیا یکی از اقدامات خوب هیات فوتبال استان بوده، گرچه کسانی در این کلاس شرکت کرده و مدرک گرفته‌اند که حقشان نبوده و در عمرشان مربیگری نکرده بودند. خراسان رضوی، چون کلاس مربیگری زیاد برگزار می‌کند و تیم‌های مطرحی ندارد، معمولا منتقد زیاد دارد. وقتی افراد زیادی مدرک دارند و تیمی وجود ندارد که در آن فعالیت کنند، باعث می‌شود اتحاد میان مربیان از بین برود. وقتی تیمی هم شکل می‌گیرد تمام مربیان به دنبال کار در همان یک تیم هستند.

تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال قطعا عمدی و به دلیل منافع شخص احسان اصولی بوده است

بی‌غم در پاسخ به این سوال که آیا تصویب اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال استانی توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعمدی بوده یا خیر، گفت: شک نکنید تصویب این اساسنامه تعمدی بوده است. هرکسی که خلاف این بگوید دروغ گفته است. چطور این اساسنامه این همه سال است تغییر پیدا نکرده، اما ۲ ماه مانده به انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی تغییر کرده است؟ این کار به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا چندین نفر از ورزشی‌هایی که می‌توانستند رای بیاورند، امکان شرکت در انتخابات را نداشته باشند تا احسان اصولی بتواند بدون دخالت و مشکل خاصی رای بیاورد و مجددا در هیات فوتبال استان باقی بماند.

به غیر چهار تا پنج نفر هیچکس هیچ سودی از ریاست اصولی در هیات فوتبال نبرده است

وی افزود: هیات فوتبال استان به چهار تا پنج نفر متکی شده که به غیر از این افراد هیچکس سودی از دوره ریاست احسان اصولی در هیات فوتبال خراسان رضوی نبرده‌اند. چهار تا پنج مسئول در کمیته‌های مختلف داریم که بیشترین سود‌ها را برده‌اند. این افراد در ورزش وجود نداشته‌اند و در این مدت متاسفانه به بالاترین سطح ممکن رسیده‌اند.

بی‌غم خاطرنشان کرد: چطور می‌شود در خراسان رضوی یک نفری بیاید که اصلا مربیگری نکرده و مدرس کلاس مربیگری شده است؟ اما فقط، چون با رییس هیات ارتباط داشته در هیات فوتبال تدریس دارد. شخصیت‌های باسواد و فوتبالی زیادی داریم که از دانش و تحصیلات بالایی برخوردارند، اما مدرس نشده‌اند. این هم یکی از نقاط ضعف هیات فوتبال بوده که نمایان بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: شک نکنید که احسان اصولی مجددا برای دوره آتی رای خواهد آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->